Tervetuloa Lankapirttiin!

Oli kiva, kun poikkesit pirttiini. Toivottavasti viihdyt täällä ja tulet toistekin.
Suurin osa kuvistani suurenee klikkaamalla niitä.

keskiviikko 6. toukokuuta 2009

Ihana blogiystävä


Tämä Blogistania on kiva paikka, kun täällä löytää uusia ystäviä ympäri maata ja maailmaakin. Ja lisäksi täällä annetaan tunnustusta ja kehua varmaan herkemmin kuin me suomalaiset yleensä ihan livenä annamme.


Jo eilen minut teki iloiseksi tämä ihana blogiystävä -tunnus, jonka minulle antoi Intsu. Kiitos vain sinne Pohojanmaan suuntaan, kyllä on ollut hymy herkässä tämän saannin jälkeen. Tässä Intsun valintaperusteet: "Mä päätin, että tällä kertaa annan sellaisille ystäville, joita en henk. tunne ja joiden kanssa ei muulla tavoin ole oltu tekemisissä kuin näin blogissa vaan ja jotka usein minulle kommentoivat." Kiitos Intsu sinulle vieläkin! Minäkin tunnen sinut blogiystävänäni, jonka blogissa on aina mukava käydä ja aika usein tulee halu sanoa joku sananen myös sinulle.


Ja sitten onkin se vaikeampi puoli tunnustuksen saantiin liittyen, sitähän on tarkoitus jakaa edelleen. Minä ole yleensä jatkanut näitten jakamista, mutta nyt taidan tehdä poikkeuksen. Tuntuu nimittäin siltä, että en osaa päättää kenelle tämän antaisin niistä lukuisista ihanista ystävistä, joita olen löytänyt täältä blogimaailmasta. Jospa tehtäisiin niin, että jokainen, joka tuntee olevansa blogiystäväni ja haluaa tämän kauniin kuvan blogiinsa, nappaa tämän täältä mukaansa. Ole hyvä!


Lopuksi kaikille lukijoille iloksi kukintaansa aloittavat siniset santtuni, jotka ovat olleet ilonani pian kymmenen vuotta. Onko jollakin muulla samanlaista? En ole nähnyt muualla. Lehdet eivät ole tasalaitaiset ja kukkiin kehittyy niin pitkä varsi, että on melkein amppelikukka. Poikamme osti tällaisen kirpparilta itselleen ja nämä ovat siitä lähtöisin. Meillä on muuten Intsun kanssa ollut yhteistyötä santtujen hoitamisessa, ehkä nähdään siitä tuloksia lähiaikoina hänen blogissaan.

Mutta nyt tämä lähtee saunan pesuun ja illalla sitten saunotaan puhtoisessa saunassa. Mukavaa iltaa kaikille!

12 kommenttia:

  1. Kauniin siniset santtusi ovat! Meillä ei kukat kestä hengissä kuin pari kuukautta korkeintaan, kissa kun syö oman ruohonsa lisäksi kaikki kukat...
    Ja meilläkin meinataan saunoa tänään!
    Aurinkoa loppuviikolle ja sateita sopivasta!

    VastaaPoista
  2. Moikka!

    Kauniin värisiä noi santtusi,,,ei ole moisia mulla. :)

    Aattelin aamulla, että vaihdanko santtuni soilikkeihin, jos noi kaksi soilikkipurkkiani kasvaa kesän mittaan.

    Ei ole pesty saunaa, mutta kuitenkin saunotaan, lämpöisiä löylyjä meille. :)

    VastaaPoista
  3. Kauniit santut:-)

    Meillä ei kissa tuhoa huonekasveja, vaan minä ihan
    itse;-) Ainoa kasvi, siis huonekasvi joka kasvaa mun hoidossa on orkidea, jonka saan jopa kukkimaan uudestaan.

    Löylyjä!

    VastaaPoista
  4. Löysin blogiisi Pirenan kautta. Minulla oli monta vuotta samanlainen santtu, mutta nyt on ihan tavallinen joka just alkaa kukkiin. Noita ristipistolintuja olen itsekin joskus tehnyt, ja rekipeiton sekä muutaman tyynyn tein, vuosi näkyy oleen Soulin olympiavuosi eli 1998.Kuva on blogissani.

    VastaaPoista
  5. Mammutti: Meillä ei kissat syö kukkia! ;DDD Vitsi, vitsi! Ei meillä edes ole kissaa! (Taustaksi: Tuttavaperhe tuli kylään, 3 lasta, kaikki tyttöjä. Sanoin: Onpas tytöt kasvaneet kovasti! Siihen rouva napasautti: Meillä ei pojat kasvakaan! ;DDD)

    Sadetta on jo tullut koko viikon edestä, nyt voisi lopun viikon paistaa aurinko!

    Tupuna: Kyllä soilikitkin ovat kauniita! Minulla ei ole niitä yhtään vielä, mutta joskus varmaan hankin.
    Oli varmaan makeet löylyt teilläkin! :)

    Villa Lankala: Mikäs vika orkideoissa on, ihan hyviä ja upeita kasveja varsinkin kukkiessaan! Ja kun ne sen kukat kestävätkin niin kauan! :)
    Makeat oli löylyt puhtaassa saunassa!

    Katariina: Kiva, kun poikkesit tänne! Ai sinullakin on ollut tällainen santtu. Pitääpä käydä vastavierailulla sinun luonasi.

    VastaaPoista
  6. Pikkuneiti kiittää puhalluksista :). "Vamma" alkaa olla jo unhoitettu, vaikka aluksi oli kyllä varsin dramaattista meillä :D.

    VastaaPoista
  7. Hei, kyselit santtuni alkuperää. Sain sen silloin siskoltani, eli ilmeisesti on Pöytyältä jostakin. Täytyykin katsoa äitienpäivänä jos näkyy, vois varastaa alun.Heitin sen silloin pois kun varresta tuli pitkä puiseva ja se lopetti kukkimisen kokonaan.

    VastaaPoista
  8. Nätti on santtu! Meillä EHKÄ oli jokus tuollainen vaaleanpunainen, siinä oli ainakin vähän tuollaiset roikot kukat, lehtiä en muista koska se on jo entinen:(
    Täällä on kaunis ilta-aurinko, Kotikatu kutsuu...(vaikka se onkin mennyt huonoon suuntaan...)

    VastaaPoista
  9. Pappi puikoissa: Hyvä, että jo unohtui! ;)

    Katariina: Olisi mukava nähdä jollakin muullakin samanlainen santtu. :)

    Eila: Minä jotenkin olen kiintynyt nimenomaan tähän santtuun. ;D Kivoja ja kauniitahan ne muutkin kyllä ovat.
    Meilläkin oli eilen kaunis ja aurinkoinen päivä, mutta nyt sataa vettä. :o

    VastaaPoista
  10. Mammutin vanhan pullon arvoitukseen olit kirjoittanut kommentin just niin ku minäkin (sinne edelliseen postaukseen) Tunnen pullon käsissäni ja aivot työskentelee kovasti ja tieto olisi tulossa mutta ei vielä.
    Mulle tuli mieleen mustaherukkamehu. Auttaisko se sua eteenpäin? Ja pulloon taisi sopia sellainen muovikorkki, jolloinka sen saattoi ottaa eväspulloksi. Kermapulloa kanss ajattelin, ei Vuokko mutta muistatko millainen oli Vispo-pullo?
    Sorry kun tänne tulin toisen blogin ongelman kanssa mutta ratkaisu olisi kiva keksiä, ja yhdessä pohtien voisi onnistua.

    VastaaPoista
  11. KristiinaS: Se on kyllä mielenkiintoinen mysteeri se pullo! :)

    VastaaPoista
  12. Just, just tuo pullo minkä linkitit mulle, oli mulla silmissä, se värikin ja etiketti. Jees, kiitos. Mä sain nyt ainakin tuon pullon pois mielestäni. Tämä pullo kyllä on malliltaan varmaan sama kuin Mammutin pullo mutta röpelöa ei näy tässä versiossa. Ajatteles, korkkikin on just niinku muistin. Nyt on ainakin aikakausi tiedossa. Samalta ajaltahan on etsityn pullonkin oltava. Laitatkos Mammutille linkin kanssa niin voi katsoa onko samaa tyyliä.
    Ai että mä olen tyytyväinen ja iso kiitos sulle tästä löydöstä.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Se saa minut iloiseksi.