Tervetuloa Lankapirttiin!

Oli kiva, kun poikkesit pirttiini. Toivottavasti viihdyt täällä ja tulet toistekin.
Suurin osa kuvistani suurenee klikkaamalla niitä.

tiistai 25. marraskuuta 2008

Kurkistus ensi vuoteen

Kipakan sivuilta löysin linkin savolaisen ennustajamuorin luo, joka kertoo kaiken ensi vuodesta! ;D Ja oli niin hyvä ennustus, että haluan kertoa sen kaikille, jotka vain haluavat tämän kuulla.

Savolaenen horoskooppi ens vuojelle

Muikut (20.2.-20.3.)

Talavi tekköö sinusta ihan tönkön, joten koetappa vähä vilikastua. Herätät kyllä mielenkiintoo muissa ja ihhailijat virittelövät kilivan sinulle verkkojaan. Erityisen hyvin sinulla synkkoo kukon kanssa, jonkinlaene yhteenliittymä on mahollinen ens vuonnakii.

Että silleen! Mutta lapasia ja sukkia saa varmaan ensi vuonnakin, vaikka sitä ei tuossa taideta mainita.

7 kommenttia:

  1. heh .. heh .. myöki oon muuten Muikku:)

    VastaaPoista
  2. Seijasisko: Mikähän kukko me tavataan! ;DDD

    VastaaPoista
  3. Heh, minäkin eksyin Kipakan linkistä tuonne ja lueskelin sieltä kaikki jutut. ;) Minä olen Puntari, ja kyllähän tuo minullekin aika osuvia ennusteli... :D

    VastaaPoista
  4. Minusta muikku on savolaisuuden perikuva. Itse totesin olevani velj'miehet..

    VastaaPoista
  5. Mari ja Nna: Onhan mukava välillä vähän hassutellakin! ;D

    VastaaPoista
  6. Moikka:)
    Täytyypä mennä katsomaan!

    VastaaPoista
  7. Petteri punakuonohan minä olen :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Se saa minut iloiseksi.