Tervetuloa Lankapirttiin!

Oli kiva, kun poikkesit pirttiini. Toivottavasti viihdyt täällä ja tulet toistekin.
Suurin osa kuvistani suurenee klikkaamalla niitä.

keskiviikko 13. elokuuta 2008

Lankapirtissä uutta lankaa

Minä olen täällä innoissani hiplaillut uutta lankaani. Hyvä ystävättäreni toi Hämeenlinnasta palatessaan minulle sikäläisiä tuliaisia. Kiitos Marleena! Niin taisit arvatakin, että Villamokan Mokkasukkaahan minä sain.



Lanka on minulle ennestään vain virtuaalituttu. Olen ihaillut sen kauniita värejä niin Villamokan omassa blogissa kuin muissakin blogeissa. Ja nyt minullakin on sitä nämä kaksi vyyhtiä: Poseidon ja Zeus. Lanka on miellyttävää käteen eikä tunnu ainakaan äkkiseltään edes kovin kutittavalta minunkaan herkästi kutiavalla iholla. Mitähän näistä teen, jää nähtäväksi, mutta kenties jommasta kummasta saan itselle ihanat sukat. No aika näyttää!

Mökki kutsuu taas meitä ja olemmekin siellä, kun tämä päivitys putkahtaa julki blogissani, jos ajastustestini onnistuu. Kokeilen nim. ensi kertaa julkaisua ajastettuna ja olen hiukan epävarma taas kerran. Mutta kokeilemallahan sitä oppii, vanhakin, vai..

2 kommenttia:

  1. Hyvää mökkeilyä vai miten sen sanoisi :)
    Mokkasukka on ihanaa lankaa :)

    VastaaPoista
  2. Hyvinhän tuo ajastaminen näyttää sujuvan!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Se saa minut iloiseksi.